Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


zaterdag 1 maart 2014

Carnaval.....

is hier in het Zuiden weer losgebarsten. Zelf doe ik daar niet (meer) aan mee, alleen de optocht op zondagmiddag vind ik leuk om te bekijken, als de plaatselijke dingen op ludieke wijze op de hak worden genomen. Hopelijk is het dan een beetje mooi weer. Verder ga ik dit weekend lekker zitten quilten. De badende dames van Amy Bradley wachten al maanden op hun laatste quiltdraadjes, die ga ik ze maar eens geven. Dan heb ik straks mijn eerste AFFO van 2014! Nog even doorwerken dus. Verder heb ik blok 3 van de Merry merry Snowmen afgemaakt. Gisteren bij Corry deel 4 opgehaald, die "bewaar" ik voor het quiltweekend wat er weer aan zit te komen. Heb er al zin in!!

3 opmerkingen:

Dineke zei

Mooie projecten, als noorderling kan ik me geen echte voorstelling maken van Carnaval. Een optocht is altijd leuk om te kijken. Voor de rest zou ik ook liever gaan quilten.

Guusje, zei

Veel plezier bij de optocht. En wat een mooi blok zie ik en quilt in wording. Veel plezier met de laatste steekjes.

Marjan zei

Wat een leuk sneeuwmannenblok!