Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


zaterdag 22 maart 2014

4 dames.....

aan zee. De laatste steekjes zijn gedaan en de dames hangen aan de muur. Hopelijk trekt de regen nu weg en kunnen ook wij ons badkostuum aan en zonnebaden! Erg leuk quiltje om te maken, maar eigenlijk zijn alle ontwerpen van Amy Bradley errug leuk! Vandaag nog een paar draadjes aan de Civil War Quilt zetten dan gaat dat ook verder (al 6 blokjes gequilt, jeej.....!) Niet vergeten hier te melden dat ook blok 4 van de Merry Merry Snowmen al af is. Ik geloof dat dit de eerste keer is dat ik helemaal "bij" blijf met een BOM, meestal lig ik na blok 2 al hopeloos achter. Ik probeer dit vol te houden!


4 opmerkingen:

katrien zei

Leuk hé deze dames.Ik heb een ander patroon liggen.

Johanna Zweden zei

Wat een enig quiltje
Groetjes uit Zweden

Anoniem zei

een heel leuke quilt is dat geworden!

Marjan zei

O, wat zijn ze leuk, die dames!