Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


donderdag 16 januari 2014

Merry merry snowmen deel 2

Blok 2 van de merry merry snowmen BOM is af. Hartstikke leuk werk om te doen dat appliceren. Volgende week krijg ik blok 3 op de Snowmenbee bij de Quiltsteek. Hieronder nog een foto van afgelopen zaterdag. Toen had ik een gezellige minibee met zus Annemarie - die ook aan deze BOM bezig is - en Ellie, bezig met een superleuke babyquilt.

3 opmerkingen:

Inge zei

Superleuke quilt! Ik kan me, zelf niet echt een appliceerster, best voorstellen dat dit leuk is om mee bezig te zijn. Het zijn tenminste niet allemaal van die kleine stukjes.

Dineke zei

Die sneeuwpoppen zien er erg leuk uit.

Ulla's Quilt World zei

So lovely! :)
Greetings from Finland!
Hugs, Ulla