Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


zondag 15 december 2013

Sneeuwman.....

Vorige maand begonnen aan de BOM "Merry Merry Snowmen" van Bunny Hill. Hartstikke leuk om te maken. Ik maak hem "lekker ouderwets" door de appliquatie niet met de Apliquick-stokjes te doen maar gewoon door te vouwen en te rijgen. Langzamer maar ik vind het makkelijker en ik trek niet al de stof kapot als ik het gelijmde papier verwijder. De stokjes waren wat mij betreft geen succes :-( Ik ben waarschijnlijk niet handig genoeg..... Maar goed, blok één van de BOM is af! Deel twee ga ik vrijdag aanstaande halen tijdens de bee van de Quiltsteek.

4 opmerkingen:

Petra zei

Wat een leukerd, daar wordt je vrolijk van.

Wilma Kuin zei

wat een leukerd!!

Johanna Zweden zei

Wat is ie leuk
Fijne dag groetjes Joke

Inge zei

Ik dacht dat ze handig waren, maar ik trek ook alles aan flarden.
Leuke quilt gaat dit worden!