Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


dinsdag 5 november 2013

Onderkruipsel.....

Morgen komt jongste dochter terug van haar stage op Bali! Dat zal wel flink wennen zijn: van + 30 naar + 4 graden, brrrr..... Daarom heb ik de quilt voor haar maar vlug (nou ja, vlug...) afgemaakt. De quilt is op haar verzoek in zwart-wit. De naam is "onderkruipsel", gewoon om dat ie bedoeld is om lekker onder te kruipen. Morgenvroeg mee naar Schiphol, kan ze er meteen onder LOL

6 opmerkingen:

Herma zei

Wat een mooi quilt Erica en wat zal je dochter hier blij mee zijn.
groetjes Herma

Guusje, zei

Wat mooi en wat zal ze er blij mee zijn. Leuk hoor dat jullie jullie dochter weer op gaan halen.

AnitaS zei

Mooie quilt en wat fijn dat ze weer thuis komt. Leuke naam is het.

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooie quilt (en originele naam), leuk dat rode accent. Geniet ervan dat je dochter er bijna weer is!

inge zei

prachtig Erica! ik had hem al op facebook gezien, ik vind het een schitterend patroon. ik wil die ooit ook eens maken

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend quilt
Geniet maar van haar, en wat zal ze blij zijn, lekker warm onder dit quilt en verwend worden door haar mams
Groetjes Joke